سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:42 عصر

دانلود پرسشنامه رضایتمندی زناشویی انریچ پرسشنامه استاندارد رضا‌مندی زناشویی انریچ پرسشنامه آماده روانشناسی پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ پرسشنامه ی رضایت زناشویی انریچ پرسشنامه رضایتمندی زناشویی انریچ پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ فرم کوتاه پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ فرم بلند پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ 47 پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ 47 سوالی خرید اینترنتی پرسشنامه روانشناس

 

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد رضا‌مندی زناشویی « انریچ»: برای بررسی رضایت زناشویی، پرسشنامه انریچ استفاده گردید. این پرسشنامه به عنوان یک ابزار معتبر در تحقیقات متعددی برای سنجش رضایت زناشویی مورد استفاده قرار گرفته است. هدف این پرسشنامه تعیین حیطه های کاری و نقاط قوت روابط زناشویی بوده است پرسشنامه« انریچ »  شکل 115 سؤالی و نیز 125 سؤالی وجود دارد که برای ارزیابی زمینه‌های بالقوه مشکل زا یا شناسایی زمینه های قوت و پرباری رابطه زناشویی به کارمی رود همچنین از این پرسشنامه برای تشخیص زوج هایی استفاده می شود که نیاز به مشاوره و تقویت رابطه خود دارند در ایران فرم کوتاه آزمون با 47 پرسش مورد هنجاریابی قرار گرفت در مطالعه فعلی از نسخه 47 سؤالی آن استفاده شده است. محققان با دسته بندی پرسش های مرتبط، 47 پرسش فوق را به 9 مؤلفه شامل: موضوعات شخصیتی، ارتباط دوتایی، حل تعارض، مدیریت مالی، فعالیت های اوقات فراغت، رابطه جنسی، فرزندپروری، ارتباط با اقوام و دوستان و جهت گیری مذهبی تفکیک کرده اند که هر یک از این مؤلفه ها بعد خاصی از رضایت زناشویی را اندازه می گیرند Olsonو همکاران ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه را 92/0 و سلیمانیان و نوابی نژاد 95/0 گزارش کرده اند. پرسش های این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت پنج تایی از 1 تا 5 کدگذاری شدند. در ضمن برخی از پرسش ها به صورت معکوس نمره گذاری شدند. در پرسشنامه رضایت زناشویی Enrich،پاسخ به سؤالات به صورت طیف لیکرت 5 درجه ای از 5=کاملاً موافق تا 1=کاملاً مخالف بوده، کمترین نمره 47 و بیشترین نمره 235 است وافرادی که نمرات آنها زیر 150 است دارای میزانی از ناسازگاری زناشویی هستند. روایی و اعتباراین پرسشنامه در پژوهشی توسط سلیمانیان برآورد گردید.
روائی پرسشنامه
به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .
پایائی پرسشنامه
برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای کرونباخ این پرسشنامه محاسبه و78/0 به دست آمد.

دانلود فایل


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:42 عصر

 دانلود پرسشنامه استرس شغلی

پرسشنامه آماده مدیریت

توضیحات:
این فایل مربوط به یک پرسشنامه استفاده شده در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی جهت بررسی میزان استرس شغلی می باشد. تعداد سوالات پرسشنامه 35 سوال است که 7 بعد استرس شغلی به قرار زیر را مورد سنجش قرار می دهد:
1-ابهام نقش
2-تعارض نقش
3-گرانباری نقش
4-کمباری نقش
5-آهنگ کار
6-تکرار کار
7-تنش شغلی

دانلود فایل


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:42 عصر

 پرسشنامه علاقه به درس (CIS)

توضیحات:
پرسشنامه علاقه به درس (CIS) می‌باشد. این ابزار در سال 1993 توسط «کلر و سوبیا» در 34 گویه و چهار خرده آزمون ساخته شد. این خرده آزمون‌های عبارتند از:
– خرده مقیاس توجه (Attention): نمونه گویه های مربوط به این خرده مقیاس عبارتند از:
مدرس می‌داند که چگونه در مورد موضوع  این درس جذابیت لازم را ایجاد کند.
مدرس وقتی می خواهد مطلبی را ارئه دهد حالت انتظار و تعلیق را در فراگیر ایجاد می‌کند.
– خرده مقیاس ارتباط (Relevance): نمونه گویه‌های مربوط به این خرده مقیاس عبارتند از:
مطالبی که دراین درس  یاد می گیرم برایم مفید خواهد بود.
مدرس، موضوع این درس را مهم جلوه می دهد.
– خرده مقیاس اطمینان (Confidence): نمونه گویه‌های مربوط به این خرده مقیاس عبارتند از:
موضوع این درس بیش از اندازه برای من سخت است.
مطمئن هستم که در انجام تکالیف این درس موفقم.
– خرده مقیاس رضایت (Satisfaction):  نمونه گویه های مربوط به این خرده مقیاس عبارتند از:
من از این درس خیلی احساسِ رضایت می کنم.

سیاهه علاقه (انگیزه) به درس یک ابزار درجه‌بندی شده است که انگیزه به یک درس را اندازه گیری می کند و گویه‌های آن به طور مثبت و منفی، انگیزش مربوطه را بیان می‌کنند. این ابزار بر درجه‌بندی پنج‌گانه لیکرت صورت بندی شده است، به هر گویه مثبت در برابر گزینه «کاملا موافقم»  نمره 5 تعلق می‌گیرد و به ترتیب در برابر گزینه‌های «موافقم»، «نظری ندارم»،  «مخالفم» و «کاملا مخالفم» به ترتیب 4، 3، 2، و 1 نمره داده می‌شود.

در تحقیق غزنوی (1386) روایی ابزار مورد تایید قرار گرفته و پایایی آن به شرح زیر می باشد. ….

دانلود فایل


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:41 عصر

پرسشنامه آماده مدیریت

توضیحات:
نحو نمره گذاری این مقیاس بصورت طیف لیکرت می باشد ولی لوتانز پیشنهاد می کند که نحوه نمره گذاری به این صورت باشد که اگر مدیران ودبیران به سوالات 7،8،12،18،19،30،34،35 جواب ندرتا ًیا هیچگاه بدهد، یک امتیاز می گیرد و اگر به همین سوالات پاسخ همواره (زیاد)، غالباً (خیلی زیاد) و یا نظری ندارم (متوسط)، دادند امتیازی نمی گیرند در صورتیکه به سایر سوالات به غیر از این پاسخ همواره ویا غالباً داده باشند یک امتیاز می گیرند و در غیر اینصورت امتیازی دریافت نمیکنند. حداکثر نمره مدیران در بعد رابطه مداری15و در سازمان مداری20 و در مجموع 35 می باشد.چنانچه نمره مدیری که از اتصال دو نمره رابطه مداری و سازمان مداری روی محور تلفیقی نیمرخ رهبری لوتاس بدست می آید.اگر کمتر از99/5 باشد از سبک رهبری تلفیقی ضعیف،اگر کمتر از99/10 باشد سبک رهبری تلفیقی متوسط و اگر بالاتر از 11 باشد سبک رهبری قوی استفاده می کند.

دانلود فایل


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:41 عصر

پرسشنامه آماده مدیریت

توضیحات:
این پرسشنامه اولین پرسشنامه در ایران می باشد که درباره کارگریزی شغلی طراحی شده و در تحقیق منتشر شده در یکی از مجلات بین المللی در سال 2013 مورد استفاده قرار گرفته است. پرسشنامه مذکور حاوی 10 سوال می باشد و منبع اصلی آن در درون متن آورده شده است.

دانلود فایل


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:41 عصر

توضیحات:
پرسشنامه حاضر به منظور بررسی میزان نشاط شما را می سنجد. این پرسشنامه توسط دانشگاه آکسفورد طراحی شده است و پرسشنامه ای معتبری می باشد. چنانچه مایل باشید میزان نشاط شما تعیین شود ، احساس دو هفته اخیر خود را در نظر بگیرید و به سوالات زیر پاسخ دهید تعداد سوالات این پرسشنامه 29 سوال می باشند و از طیف 5 درجه ای لیکرت استفاده شده است.

دانلود فایل


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:41 عصر

این پرسشنامه ها برای کسانی است که پایان نامه ای در زمینه ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن دارند

دانلود فایل


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:41 عصر

توضیحات:
پرسشنامه شیوه های فرزند پروری والدین در سال 1972 توسط دینا بامریند[1] طراحی شد، شامل 30 عبارت است که 10 عبارت آن به شیوه مستبدانه، 10 عبارت دیگر به شیوه مقتدرانه و 10 عبارت دیگر به شیوه سهل گیرانه مربوط می شود. با جمع نمرات عبارات مربوط به هر شیوه یک نمره بین 0 تا 4 برای هر سطح شیوه های فرزند پروری به دست می آید. به عبارت دیگر هر والد در این پرسشنامه دارای سه نمره مجزا می باشد.

دانلود فایل


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:41 عصر

 دانلود پرسشنامه جو سازمانی

پرسشنامه آماده مدیریت

توضیحات:
این پرسشنامه یک پرسشنامه استاندارد می باشد که هفت بعد زیر را با استفاده از 32 سوال مورد سنجش قرار می دهد:
1- روحیه گروهی
2- مزاحمت
3- صمیمیت
4- علاقه مندی
5- ملاحظه گری
6- نفوذ و پویایی
7- تاکید بر تولید
پایایی و روایی پرسشنامه تایید گردیده است. منبع اصلی پرسشنامه در درون متن اورده شده است.

دانلود فایل


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 6:39 عصر

دانلود پرسشنامه رفتار رهبری ادراک شده
(شامل پرسشنامه استاندارد،مقاله بیس،امتیازبندی،مولفه،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)

پرسشنامه رفتار رهبری ادراک شده توسط Schriesheim در سال 1987 ساخته شده است که از 16 گویه و 2 خرده مقیاس شفافیت نقش (5 سوال) و ملاحظات رهبری (11 سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش رهبری ادراک شده در زیردستان بکار می رود.

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً غلط»، «تقریباً غلط»، «نظری ندارم»، «تقریباً صحیح» و «کاملاً صحیح» به ترتیب امتیازات 1، 2، 3، 4 و 5 در نظر گرفته می شود.

– روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما  Schriesheim روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
پایایی مقاله بیس: دارد (یک مقاله انگلیسی)
پایایی مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
منبع منبع: دارد
تفسیر و توضیحات تفسیر و نمره گذاری: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

دانلود فایل


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ